shababmisr

عـيـش جــو مــصـر
 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» online no deposit casino bonuses
الخميس أغسطس 04, 2011 4:00 am من طرف زائر

» fish oil supplements reviews
الأربعاء أغسطس 03, 2011 12:06 pm من طرف زائر

» مèيهêîëîمèے ىîëî÷يèِà
الإثنين أغسطس 01, 2011 11:46 pm من طرف زائر

» ïًîمًàىىû نëے êîىïü‏ًٍà
الأحد يوليو 31, 2011 8:29 am من طرف زائر

» دًîنâèوهيèه يهèçلهويî
السبت يوليو 30, 2011 9:11 pm من طرف زائر

» generic cialis canada
الجمعة يوليو 29, 2011 11:41 pm من طرف زائر

» حل مشكلة توقف التحميل فى برنامج internet download manager أو عدم امكانية استكماله
الخميس ديسمبر 24, 2009 3:12 pm من طرف امبراطور الشرق

» عايزه اسمع سلام يهز مصر
الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 10:41 am من طرف khaled

» المنتدى كانه مش موجود
السبت ديسمبر 19, 2009 11:54 pm من طرف makazika

» كلمات رائعة والأروع أن تقرئها
الإثنين ديسمبر 14, 2009 12:49 am من طرف امبراطور الشرق

» حروف الماس.......
الأحد ديسمبر 13, 2009 4:30 pm من طرف سندريلا الشرق

» الفرق بين الفاشل والناجح !!!!
السبت ديسمبر 12, 2009 2:20 am من طرف امبراطور الشرق

» سألت امرأه عجوز عن الحب فأجابت !!!
الجمعة ديسمبر 11, 2009 9:10 pm من طرف امبراطور الشرق

» أعظم لغات الــحــــب
الجمعة ديسمبر 11, 2009 8:44 pm من طرف سندريلا الشرق


شاطر | 
 

 عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
امبراطور الشرق
site master
site master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 562
العمر : 31
مكان الآقامه : ام الدنيا (مصر)
المزاج : عالي جدا
رقم العضويه : 1
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء أكتوبر 24, 2007 3:02 pm

مساء الخير على احلى اعضاء واحلى منتدى

النهارده جايبلكم موضوع جاااااااااااامد

رد بقى على موضوع مروه ( عصفورة الحب )

ونشوف بقى مين اللى هيحرق دم التانى

هههههههههههههههههه


1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟

ترد بمنتهى السماجة ... lol! lol!

انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟


2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة


ترد و تقول شىء طبيعى


3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه !!



4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه

شد على الرابع و نفضلها.......


5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا
انك ترد عليها و تقولها

معلش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.

ههههههههههههههه

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى !!!!!!


هههههههههههههه جامده دى


7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30

بص فى ساعتك

و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة !!!!!


8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك لحد ماتبقى طرشه

هههههههههههه

9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها .....
هتنادى عليك........

- احمد .... ممكن لو سمحت......

- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......


طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....

و فجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......

هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....


10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك

و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها

(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

هههههههههههههه

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا !!!!!!


12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى
... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس !!!!!!!!


13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟

قولها: هايله يا حبيبة قلبى ... بس هو انتى مين فيهم !!!!!!!!


14- لو كنت ماشى مع بنت سمرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....

قولها : يا فحم مولع..!!!



15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها !!!!!!

هههههههههههههههههههه


16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة !!!!!!!

ههههههههههههه


17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك

قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة..



18- لو اى بنت بعتت رسالة او موضوع على منتدى ميلودى
تعمل ايه

تكبر دماغك خالص ولا كان في اى رسايل جااتلك

ههههههههههه

قشطات يا رجاله

انا عاوزكوا تنتشروا وكل واحد يعمل اللى ربنا يقدره عليه

ههههههههههه

@_عــيـش جـــو مــصــر _@___@_shababmisr_@
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hamohamomohamed.googlepages.com
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء أكتوبر 24, 2007 9:54 pm

هههههههههههههه تمام يا باشا هبقى اجرب

والله حلوة بس بردة الحكية متكونش بالقساوة ده حرام عليك يا راجل دول هيتجننوا كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
امبراطور الشرق
site master
site master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 562
العمر : 31
مكان الآقامه : ام الدنيا (مصر)
المزاج : عالي جدا
رقم العضويه : 1
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء أكتوبر 24, 2007 10:05 pm

يا عم يتجننوا شويه ما هما مجننا علي طول ؟؟

@_عــيـش جـــو مــصــر _@___@_shababmisr_@
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hamohamomohamed.googlepages.com
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 1:41 pm

ممكن يكونوا مجننكم انتو لكن انا لالالالالا انا موريهم النجوم فى عز الضهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
شمس الدين
~ إدارة المنتدى ~
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 388
العمر : 44
مكان الآقامه : حياه عسكريه
المزاج : اشطه اوى
رقم العضويه : 4
تاريخ التسجيل : 17/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 2:14 pm

هههههههههههههههه بلاش كدب احنا كلنا مجنين منهم lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 3:40 pm

لالالالالالالالالالالا انا مش بكدب واسالهم يا سيدى

انا حاجة تانية من غير غرور طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
امبراطور الشرق
site master
site master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 562
العمر : 31
مكان الآقامه : ام الدنيا (مصر)
المزاج : عالي جدا
رقم العضويه : 1
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 4:12 pm

حاجه تانيه هههههههه ؟؟ ماشي ياعم النجم

@_عــيـش جـــو مــصــر _@___@_shababmisr_@
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hamohamomohamed.googlepages.com
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 4:43 pm

يعنى مش مصدقين يعنى؟؟؟

معلش المثل بيقول

اللى ما يعرفك يجهلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
امبراطور الشرق
site master
site master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 562
العمر : 31
مكان الآقامه : ام الدنيا (مصر)
المزاج : عالي جدا
رقم العضويه : 1
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 4:45 pm

ههههه ماشي خلاص عرفنا انك روميو المنتدي ؟؟ بس علي فكره دا غرور

@_عــيـش جـــو مــصــر _@___@_shababmisr_@
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hamohamomohamed.googlepages.com
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 21, 2007 4:52 pm

يا عم انا مقولتش انا روميو ولا حاجة وكتبت فوق ده مش غرور منى

انا بس بوضح ان البنات مش مجننانى زيكم لكن انا اللى موريهم النجوم فى عز الضهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
™اٌلٌـ§ـدٌلٌـ§ـوٌعٌ™
@ عضو جديد @
@ عضو جديد @
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 32
العمر : 32
مكان الآقامه : www.5rba.com
المزاج : الكمبيوتر
رقم العضويه : 10
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأحد نوفمبر 25, 2007 9:47 pm

جميل اووووووووووووووووووووي يا باشا بس كده انت تامر بس كل الي حايعمل الي انت بتقول عليه حاتزوره في اقرب مستشفي يعني انا مثلا حتلاقيني في مستشفي الاسكندريه رقبتي طارت ورجليه الاتنين مكسورين ومش باين مني حاجه من كتر الشاش الي عليه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انت عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.5rba.com
™اٌلٌـ§ـدٌلٌـ§ـوٌعٌ™
@ عضو جديد @
@ عضو جديد @
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 32
العمر : 32
مكان الآقامه : www.5rba.com
المزاج : الكمبيوتر
رقم العضويه : 10
تاريخ التسجيل : 24/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأحد نوفمبر 25, 2007 9:53 pm

جميل اووووووووووووووووووووي يا باشا بس كده انت تامر بس كل الي حايعمل الي انت بتقول عليه حاتزوره في اقرب مستشفي يعني انا مثلا حتلاقيني في مستشفي الاسكندريه رقبتي طارت ورجليه الاتنين مكسورين ومش باين مني حاجه من كتر الشاش الي عليه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انت عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.5rba.com
شمس الدين
~ إدارة المنتدى ~
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 388
العمر : 44
مكان الآقامه : حياه عسكريه
المزاج : اشطه اوى
رقم العضويه : 4
تاريخ التسجيل : 17/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الإثنين نوفمبر 26, 2007 12:05 am

ههههههههههههههههههه والله يا (الدلوع) انت خلتن اضحك من كلامك وانا مدقكك فى كلامكحتى بالاماره انا كنت
جنبك على السرير الى جنبك فى المستشقى اكيد مشفتنيش لانى كانوا مغطيينى بالشااااااااااااش ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الثلاثاء نوفمبر 27, 2007 10:36 am

ههههههههههههههههههه هو انتو كلكو كده؟؟؟؟؟

باين كده الصداقة اللى بيننا هتفرض عليا اديكو دروس خصوصية فى التعامل مع البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
شمس الدين
~ إدارة المنتدى ~
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 388
العمر : 44
مكان الآقامه : حياه عسكريه
المزاج : اشطه اوى
رقم العضويه : 4
تاريخ التسجيل : 17/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الثلاثاء نوفمبر 27, 2007 2:35 pm

ههههههههههههههههه ايدنا دروس خصوصيه بس مش هدفع فلوس يا امير هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غاوى مشاكل
( احلى عضو )
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
مكان الآقامه : جوة قلبى فى مكان اسمه مصر
المزاج : الحمد لله زى الفل
رقم العضويه : 6
تاريخ التسجيل : 21/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الأربعاء نوفمبر 28, 2007 9:03 pm

وانا مكنتش هطلب فلوس اصلا يا شمس ميصحش بردو يا راجل اعاملكوا زى الناس التانية اللى بديها دروس ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
امبراطور الشرق
site master
site master
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 562
العمر : 31
مكان الآقامه : ام الدنيا (مصر)
المزاج : عالي جدا
رقم العضويه : 1
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   السبت يناير 05, 2008 12:36 am

شكرا علي تعليقاتكم الجميله يا شباب
0000

@_عــيـش جـــو مــصــر _@___@_shababmisr_@
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.hamohamomohamed.googlepages.com
سندريلا الشرق
( مشرفه )
avatar

انثى
عدد الرسائل : 692
العمر : 30
مكان الآقامه : فى بيتنا اللى هوا اكيد فى شارعنا اللى هوا فى بلدنا الجميلة مصر
المزاج : سماع الموسيقى الهادئة والرسم بجانب عزف البيانو
رقم العضويه : 18
تاريخ التسجيل : 04/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   السبت يناير 05, 2008 12:53 am

ياسلااااااااااااااااااااااااااام

يعنى انتم عايزين تعملو كدا

فى البنات

طييييييييييييييب

احنا بقىىىىىىىىىىىىىىىىى


هنقولكم بقى

الله يسامحكم

ريناد gfhh5555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shababmisr.ahlamontada.com
روميو
* عضو مميز *
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 189
العمر : 28
مكان الآقامه : مصر
المزاج : سعيد
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...   الجمعة فبراير 29, 2008 11:08 pm

ههههههههههه حلوة بس كده احنا هناكل ضرب كل شويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عايز تحــــــــرق دم اى بنت تعالى اتفرج ياعم وعيش وعيشنى ...
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
shababmisr :: ليالي شباب مصر :: اولاد وبنات-
انتقل الى: